Ibland snubblar jag över riktigt bra inlägg. Minns inte var jag fick tipset att läsa på den här sajten, men gissningsvis var det via Twitter. Känns som att jag får den mesta vettiga information därifrån just nu.
Den här gången var det dessutom en hel inläggsserie! Det är en ”how-to” för småföretagare som vill in och nosa på sociala medier. Många småföretagare har inte tiden eller orken att sätta sig in i de olia alternativ som den sociala världen på webben kan erbjuda dem.
Här finns alltså en lättöverskådlig förklaring i 3 delar:
Sociala Medier för Småföretagare – Del 1
Tack för puffen och kul att du uppskattar min artikelserie! Alldeles för många företag och konsulter riktar sig mot stora bolag och småföretagaren glöms bort. Jag hoppas mina artiklar kan hjälpa till! 🙂
PS. Får skriva några till så håller jag tummarna för en hederplats på din länklista till höger! 😉
Ha en fortsatt strålande kväll!
Vänligen,
Magnus på Gamsun
Personligen vurmar jag lite extra för småföretagare. Blir inte så imponerad av koncerner, ser dem lite som ogräs. De tar över och kväver… (Överdriver förstås en aning)
Självklart ska du genast få en plats i länklistan. Hur kunde jag missa det? Fixar, fixar…!
Tackar allra ödmjukast! 🙂
Vurmar även jag för småföretagarna och håller på att ta fram kostnadsfria utbildningar för dem som ska vara klara under Q2 någon gång!
Trevlig helg!
// Magnus